Tischner w RMF.FM
Krzysztof Nepelski, który oprowadzał gości po radiu, przedstawił różne działy stacji radiowej i omówił ich specyfikę. Uczniowie mieli okazję poznać proces powstawania programów radiowych i sposoby pracy dziennikarzy i techników, które są stosowane w celu zapewnienia wysokiej jakości nadawania.
Dla uczniów technika reklamy, wizyta w stacji radiowej była również okazją do zapoznania się z różnymi rodzajami promocji stosowanymi w radiu. Krzysztof Nepelski pokazał uczniom, jak tworzy się i realizuje kampanie reklamowe w radiu oraz jak ważne jest, aby reklama była przemyślana i skuteczna.
Uczniowie mieli również okazję do zaprezentowania swoich umiejętności. W studiu mogli wykonywać zdjęcia oraz kręcić krótkie filmy i reportaże.
- Wizyta w stacji radiowej była dla wszystkich nie tylko okazją do zdobycia nowych umiejętności, ale także do zobaczenia, jak wygląda praca w zawodach, w których się kształcą. Spotkanie z doświadczonym pracownikiem radia, pozwoliło im na poznanie realiów pracy w mediach i zmotywowało do dalszej nauki i doskonalenia swoich umiejętności. Wartością dodaną wycieczki było fantastyczne uczucie towarzyszące chwilom, w których można było dopasować twarz konkretnej osoby do głosów, które wszyscy znają do wielu lat - podkreślają opiekunowie.